Regulamin sprzedaży lekcji gry na instrumentach oraz warsztatów organizowanych przez Muzyczny Starter.


1. Organizatorem lekcji gry na instrumentach i warsztatów oraz organizatorem sprzedaży jest
Muzyczny Starter sp. z o.o., ul. Obwodowa 119, 84-240 Reda, o numerze identyfikacji podatkowej NIP: 5882447070.
2. Kupujący przed dokonaniem zakupu powinien zapoznać się z niniejszym Regulaminem oraz przestrzegać jego postanowień.
3. Złożenie zamówienia w postaci zapłaty za zamówienie uczestnictwa w lekcji gry na instrumencie lub warsztatów jest równoznaczne z akceptacja Regulaminu.

4. Sprzedaż nie jest ograniczona liczbą miejsc.
5. Zakupu można dokonać za pośrednictwem strony internetowej https://muzycznystarter.pl/
6. Kupujący wypełnia formularz zapłaty na stronie pośrednika płatności, w której podaje swoje dane (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, nazwę firmy, dane do faktury),
7. Rezerwacja miejsca następuje po przesłaniu płatności.
8. Zawarcie umowy następuje z chwilą otrzymania zapłaty na rachunku Organizatora.
9. Płatności za zakupione lekcje gry na instrumencie lub udział w warsztatach należy dokonać w dowolny sposób dostępny w formularzu pośrednika płatności.
10. Z chwilą wpłaty na rachunku bankowym Organizatora, do Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu w wersji elektronicznej na adres mailowy wskazany w formularzu zgłoszeniowym.
11. Jedna osoba może kupić dowolna liczbę miejsc na lekcję gry na instrumencie lub udział w warsztatach.
12. Kupujący może od umowy odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie trzech dni od dnia zawarcia umowy.
13. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. Organizator zwróci Uczestnikowi uiszczoną przez niego tytułem zapłaty za lekcję gry na instrumencie lub warsztaty kwotę, w terminie 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o odstąpienia od umowy.
14. Kupującemu przysługuje prawo do reklamacji, które należy składać pod adresem e-mailowym info@muzycznystarter.pl. Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. O odmowie uwzględnienia reklamacji i jej powodach Organizator poinformuje Kupującego wysyłając wiadomość na adres e-mail Kupującego podany podczas Rejestracji lub w toku składania reklamacji. Jeśli Organizator nie odniesie się do reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, uważa się, że reklamacja została uznana za uzasadnioną.
15. Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania lub zmiany lekcji gry na instrumencie/warsztatów w razie zajścia okoliczności od niego niezależnych, tj.
udokumentowany wypadek losowy prowadzącego szkolenie lub działanie siły wyższej uniemożliwiające jego przeprowadzenie. W przypadku odwołania zajęć przez Organizatora w przyczyn wymienionych zd. pierwszym, Organizator zobowiązany będzie do zwrotu uiszczonych przez uczestników tytułem zapłaty za szkolenie kwot, w terminie 14 dni od dnia odwołania kursu.
16. Administratorem danych osobowych jest Muzyczny Starter sp. z o.o., ul. Obwodowa 119, 84-240 Reda, o numerze identyfikacji podatkowej NIP: 5882447070.
17. Dane osobowe Kupującego i Uczestnika Beda wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy organizacji szkolenia i nie będą przekazywane osobom trzecim.
18. Zasady związane z ochroną danych osobowych zostały zapisane w polityce prywatności dostępnej na stronie: https://muzycznystarter.pl/polityka-prywatnosci/